Poly – rozwiązania audiokonferencyjne – sprawdź je!
Sprawnie przeprowadzona konferencja audio może zaowocować szybszym rozwojem firmy, pozyskaniem nowego kontrahenta lub...
Jak wybrać zestaw słuchawkowy do centrum obsługi klienta?
Wiele firm decyduje się na założenie Centrum Obsługi Klienta. Nieważne czy prowadzimy sklep internetowy...
Wrażenie kontaktu twarzą w twarz podczas konferencji online – czy to możliwe?
Czasy się zmieniają, a wraz z nimi również cały biznes i standardy komunikacji w nim. Dziś spotkanie online jest...
Skype, Zoom, Microsoft Teams – co wybrać?
Potrzeba komunikacji online jest silna jak nigdy dotąd. Czasy zmieniają się dynamicznie, a coraz to więcej firm...
Zalety Microsoft Teams
W wielu firmach liczy się umiejętność pracy zespołowej i jej znakomitej organizacji. Oczywiście często...
Jak wybrać zestaw słuchawkowy do call center?
Branża Call Center działa w Polsce od ponad 25 lat. Przedsiębiorstwa tego typu coraz częściej decydują się na...
Zalety Zoom
Potrzeba wideokonferencji jest dziś bardzo powszechna. W wielu branżach jest to jedyny sposób na komunikowanie się...
Jak wdrożyć w swojej firmie Zoom?
Zoom jest prostą i bardzo lubianą aplikacją dającą nam możliwość prowadzenia telekonferencji, warsztatów video...