Jak wybrać zestaw słuchawkowy do call center?
Branża Call Center działa w Polsce od ponad 25 lat. Przedsiębiorstwa tego typu coraz częściej decydują się na...
Jak zadbać o wysoką jakość dźwięku podczas audiokonferencji?
Nie zawsze i nie wszędzie możemy lub chcemy zorganizować wideokonferencję. Zwykle w takiej sytuacji konieczne jest...
Jak zadbać o wysoka jakość dźwięku i obrazu podczas wideokonferencji?
Jeżeli bardzo często prowadzimy wideokonferencje, zależy nam na maksymalnie dobrej jakości dźwięku i obrazu...
Jak zwiększyć komfort naszej pracy zdalnej?
Jeszcze kilkanaście lat temu praca zdalna była terminem stosunkowo abstrakcyjnym. Świat zmienia się jednak szybko i...
Wrażenie kontaktu twarzą w twarz podczas konferencji online – czy to możliwe?
Czasy się zmieniają, a wraz z nimi również cały biznes i standardy komunikacji w nim. Dziś spotkanie online jest...
Jak wybrać telefon konferencyjny?
Każda porządna sala konferencyjna powinna zostać w wyposażona w odpowiedni sprzęt. Nie chodzić tutaj tylko o...
Jak wybrać zestaw słuchawkowy do centrum obsługi klienta?
Wiele firm decyduje się na założenie Centrum Obsługi Klienta. Nieważne czy prowadzimy sklep internetowy...
Poly Studio X – opis urządzenia i jego możliwości
W świecie biznesu liczy się szybki kontakt, ale również jakość tego kontaktu. W przypadku prowadzenia...